آخرین اخبار
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
بازدید:۲۶۸
صد آنلاین | با ادامه دار شدن حملات موشکی مقاومت علیه شهرک‌های اشغالی، اعتراض اسرائیلی‌ها به نهادهای امنیتی و نظامی افزایش یافته و حالا ساکنان تل‌آویو به دنبال شکایت رسمی در دادگاه عالی هستند.
کد خبر : ۵۷۸۶۵

به گزارش صد  آنلاین، امروز چهارشنبه، ۶ دسامبر معاریو که یک روزنامه عبری است، نوشت که ساکنان جنوب تل آویو دادخواستی را علیه فرماندهی جبهه داخلی به دلیل «محافظت نکردن از آن‌ها در برابر تهدیدات موشکی» به دادگاه عالی اسرائیل ارائه می‌کنند.

 

 

 

 


روزنامه اسرائیلی «بشواع» هم در انتقاد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «یوآو گالانت» نوشته بود که « او شهرک‌نشینان شمال را با حملات حزب‌الله لبنان رها کرده است. گالانت دروغ می‌گوید؛ برخلاف گزارش‌ها درباره تحت مراقبت بودن اوضاع در مرزهای شمال، ارتش اسرائیل هیچ کنترلی بر مرز با لبنان ندارد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیست‌ها بدون توجه به این انتقادات شب گذشته، سه‌شنبه در سخنانی مواضع خود را تکرار و گفت که تا «اهداف جنگ کنونی، بازگرداندن گروگان‌ها و نابودی حماس است و تا تحقق آن‌ها، جنگ را متوقف نخواهیم کرد».

سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی طی روز گذشته، اذعان کرده بود که «اگر حزب‌الله به جنگ فکر کند، پیامدهای بزرگی بر حزب و لبنان خواهد داشت». جبهه داخلی ارتش تل‌آویو اعلام کرده بود که از آغاز جنگ ۱۱۰۰۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها